A 12. EFFIE-gála együttműködő partnere volt A Földgömb

13 Arany, 13 Ezüst és 22 Bronz EFFIE-vel ünnepelte a magyar reklámszakma a hatékonyság Oscar-díjának is nevezett EFFIE 12. hazai megmérettetését az ünnepélyes Díjátadó Gálaesten október 22-én a Fővárosi Operettszínházban.

A reklámügynökségek példás munkájukért járó szakmai elismeréseket, az Arany, Ezüst és Bronz EFFIE-ket ünnepélyes Gálaesten vehették át a díjazottak. A Földgömb magazin ismét együttműködő partnerként vett részt az eseményen.

Az EFFIE-díj a marketing és kommunikációs szakma egyik világszerte legkiemelkedőbb díjazása, amelynek célja az olyan hatékony reklámkampányok elismerése, amelyek az adott piaci környezetben ténylegesen beváltották a hozzájuk fűzött reményeket. Az EFFIE az egyetlen olyan szakmai díj, amely a kreativitáshoz hozzárendeli a marketing- és reklámcélok megvalósításának sikerét is, azaz az egyetlen, amely a reklám mögötti valódi célt, az eredményességet díjazza.
A 12. magyarországi EFFIE-gálán a leghatékonyabb kampánynak kijáró platina díjat ez alkalommal is a Hosszútávú hatékonyság kategória egyik nyertes kampánya kapta, a tavalyi évhez hasonlóan. Ez alkalommal a fődíjas az Antenna Hungária megbízásából készült Mindig TV Extra márka piaci bevezetése és felépítése lett, a platina elismerést a megbízó mellett az ACG-nek és a Well Reklámügynökségnek adták át.

A közel 120 neves marketingkommunikációs szakemberből álló zsűri 81 pályaművet juttatott a döntőbe, közülük 48 kampány alkotói, azaz a megbízók és a reklám-, ill. médiaügynökségek kaptak díjat. A legtöbb díjazott a Nem tartós fogyasztási cikk-élelmiszer (6), ital (6), Társadalmi célú kommunikáció (6), Szolgáltatás (5), Bevezető kampány (5), Hosszútávú hatékonyság (4) és Image (4) kategóriákban döntőbe jutott kampányok közül került ki.

A legtöbb díjat az ACG gyűjtötte be (9), az OMD szintén 9 díjnak örülhetett, a DDB pályázóként és társügynökségként összesen 6 díjat vehetett át. A MEC 5, a Café Communication, a Human Dialog, a Mindshare és a White Rabbit 3-3, míg a PHD, a Carat, a MediaCom, a Panmedia, valamint a Team Red és a Mito 2-2 díjjal térhetett haza. Díjazott lett továbbá a Young&Rubicam, a Wunderman, a HPS Experience, a DRAFTFCB és a Human Telex csapata.

Gratulálunk a nyerteseknek!